Markedsbyrå
For
Nettbutikker
Leadsgenererende bedrifter
Startups
Lokale bedrifter
Kjeder
Kundecase
Om oss
Kontakt
Markedsbyrå
For
Nettbutikker
Leadsgenererende bedrifter
Startups
Lokale bedrifter
Kjeder
Kundecase
Om oss
Kontakt
Tjenester
🧠 Merkevarebygging
✨ Rebranding
📣 Markedsføring
🌐 Nettsider
Priser
💰 Priser
🧾 Lag ditt eget pristilbud
Info
👥 Om oss
📞 Kontaktinfo
📝 Markedssjefens blogg
Markedsjefens meninger
Konvertering
Konverteringer er så viktig for din nettside. Her kan du se 5 ting som skaper trøbbel for deg.
Hva er SEO?
Er SEO lønnsomt for deg? Les hva SEO er og prøv vår ROI kalkulator for å se om det er noe for deg.
Hva er CRO?
Hva er CRO? Og hvorfor er akkurat dette så lønnsomt for din nettside? Les mer om det her i denne guiden.
Lage firmalogo selv
Om du har eller tenker å å lage en logo på egenhånd, så bør du unngå disse fallgruvene.
EUs AI-forordning (AI Act) og fremtiden for markedsføringen
EU sin AI Act har som formål å sikre at AI er etisk – vi tok et intervju med ChatGPT
Hva er innholdsproduksjon?
Hva er innholdsproduksjon? Her kan du lese hvordan vi jobber, og hva det kan gjøre for deg.
Hvorfor vi handler som vi gjør på nett
Det er mye psykologi i en god nettside, her er 9 prinsipper og tips som hjelper din nettside til mer salg
AI SEO
AI SEO handler om å gjøre innholdet ditt synlig for AI-assistentene.
Er Google Ads lønnsomt?
Prøv vår Google Ads kalkulator og få tips til å lage lønnsomme kampanjer.
Strukturerte data et konkurransefortrinn
Strukturerte data er viktig for din nettsides synlighet i Google. Les mer hvordan dette kan gi deg et konkurransefortrinn her.
Den beste publiseringsløsningen
Når du skal velge publiseringsløsning, bør du velge WordPress. Hvorfor kan du lese mer om her.
På jakt etter et nytt digitalt markedsføringsbyrå?
Er du på jakt etter et nytt digitalt markedsbyrå? Da må du lese denne først.
Hva er inbound marketing?
Inbound marketing handler om å få kundene til å komme til deg
To-ords markedsplan – Hvor peker kompasset?
En to-ords markedsplan er med å drille inn i kjernen av det dere gjør. Hva er dine ord?
Neuromarketing: Forstå kundens hjerne for bedre markedsføring
Neuromarketing gir oss et unikt innblikk i kundens sinn. La oss utforske hvordan denne fascinerende vitenskapen kan revolusjonere din tilnærming til markedsføring.
Voice Search Optimalisering: Er din bedrift klar for den stemmestyrte fremtiden?
Med økende bruk av smarthøyttalere og stemmesøk, er det på tide å tilpasse din strategi. La oss utforske hvordan du kan gjøre din bedrift klar for den stemmestyrte fremtiden.
Grønn markedsføring: Vinn kunder med bærekraftig praksis
Grønn markedsføring er mer enn en trend – det er en nødvendighet. La oss se på hvordan du kan vinne kunder og gjøre en positiv innvirkning gjennom bærekraftig praksis.
Vekst hacking: Kreative strategier for rask vekst
Vekst hacking handler om å tenke utenfor boksen for å drive rask vekst. La oss utforske noen kreative strategier som kan gi din bedrift et forsprang.
Lokasjonbasert markedsføring: Rett budskap, rett sted, rett tid
I en slags motsetning til lokal markedsføring, der du når en viss geografi med ditt budskap, vil lokasjonsbasert markedsføring tilpasse budskapet til geografien kunden befinner seg i.
Chatbots og AI i kundeservice: Balansere effektivitet og personlig touch
Jeg tipper du har et personlig lite hatforhold til chatbots? Det kan jeg forstå. Det er ingenting som er så frustrerende som å gå i loop med en automatisert chat-tjeneste som ikke fungerer skikkelig.
Visuell markedsføring med ai: Når et ai-bilde er verdt mer enn tusen ord
Google tekstannonser har sin funksjon, men visuell markedsføring er også viktig for å øke merkevarekjennskapen til bedriften. Det visuelle er viktig, forteller en historie, og som din historie må også bildene være konsise.
Markedsføringsautomatisering: Spar tid, øk effektivitet
Det er mye som kan automatiseres alt fra håndtering av leads til nyhetsbrev. Og med inntoget av AI vil nye muligheter dukke opp raskt.
Kundelojalitetsprogrammer: Bygg langsiktige relasjoner i en flyktig verden
I en verden hvor kunder har uendelige valg, er lojalitet gull verdt. La oss se på hvordan du kan bygge et kundelojalitetsprogram som skaper varige relasjoner.
Influencer marketing for B2B: Utnytt kraften fra bransjeeksperter
Bruk av influensere i markedsføring er ikke bare for B2C. Oppdage hvordan samarbeid med bransjeeksperter kan løfte din B2B-markedsføring til nye høyder.
Markedsføring på lavt budsjett: Maksimer ROI med minimale ressurser
Kan man få noe effekt ut av markedsføring med lavt budsjett? Her skal du få litt tips og råd til hva man kan gjøre om pengene har en tendens til å sette seg fast i andre aktiviteter enn markedsføring.
SEO i 2025: Hva du trenger å vite for å holde deg relevant
SEO er i konstant endring, det er stort sett det eneste forutsigbare i vår digitale verden. Hva skal til for at din bedrift skal være relevant for søkemotorene i 2025?
Storytelling i B2B: Hvordan fortelle din historie effektivt
Historier i B2B handler ikke om en kronologisk historielinje fra etablering til i dag. Det handler om å formidle dine verdier, produkter og tjenester på en måte som dine kunder kjenner seg igjen i.
Emosjonell markedsføring: Å vinne hjerter for å vinne kunder
Det er utenfor enhver tvil at psykologi og følelser er viktig i markedsføring. Vi har alle ledd av en reklame. Men vi har mange ulike følelser og alle kan spille en rolle.
Sosiale medier for B2B: Mer enn bare likes
Sosiale medier (Some) er oftere mer effektiv for B2C-bedrifter som selger direkte til forbrukerne. De samme mekanikkene har ikke nødvendigvis samme kraft for B2B bedrifter. Likevel kan B2B dra god nytte av sosiale medier.
Innholdsstrategi: Kunsten å engasjere og konvertere
«Content is King» var et mantra som gjaldt i vår bransje for noen år siden. Dette har endret seg noe. Innholdet er fortsatt viktig, men nå er det «Useful Content is King»
Konverteringsoptimalisering: Små endringer, store resultater
Små endringer kan føre til store resultater. Opplev hvordan konverteringsoptimalisering kan ta din nettside til nye høyder