To personer får forklart ulikheter mellom ulike publiseringsløsninger

Den beste publiseringsløsningen

Når du skal velge publiseringsløsning, bør du velge WordPress. Hvorfor kan du lese mer om her.

Visuell markedsføring med ai: Når et ai-bilde er verdt mer enn tusen ord

Google tekstannonser har sin funksjon, men visuell markedsføring er også viktig for å øke merkevarekjennskapen til bedriften. Det visuelle er viktig, forteller en historie, og som din historie må også bildene være konsise.

Markedsføringsautomatisering: Spar tid, øk effektivitet

Det er mye som kan automatiseres alt fra håndtering av leads til nyhetsbrev. Og med inntoget av AI vil nye muligheter dukke opp raskt.

Kundelojalitetsprogrammer: Bygg langsiktige relasjoner i en flyktig verden

I en verden hvor kunder har uendelige valg, er lojalitet gull verdt. La oss se på hvordan du kan bygge et kundelojalitetsprogram som skaper varige relasjoner.

Influencer marketing for B2B: Utnytt kraften fra bransjeeksperter

Bruk av influensere i markedsføring er ikke bare for B2C. Oppdage hvordan samarbeid med bransjeeksperter kan løfte din B2B-markedsføring til nye høyder.

Markedsføring på lavt budsjett: Maksimer ROI med minimale ressurser

Kan man få noe effekt ut av markedsføring med lavt budsjett? Her skal du få litt tips og råd til hva man kan gjøre om pengene har en tendens til å sette seg fast i andre aktiviteter enn markedsføring.

SEO i 2025: Hva du trenger å vite for å holde deg relevant

SEO er i konstant endring, det er stort sett det eneste forutsigbare i vår digitale verden. Hva skal til for at din bedrift skal være relevant for søkemotorene i 2025?

Storytelling i B2B: Hvordan fortelle din historie effektivt

Historier i B2B handler ikke om en kronologisk historielinje fra etablering til i dag. Det handler om å formidle dine verdier, produkter og tjenester på en måte som dine kunder kjenner seg igjen i.

Emosjonell markedsføring: Å vinne hjerter for å vinne kunder

Det er utenfor enhver tvil at psykologi og følelser er viktig i markedsføring. Vi har alle ledd av en reklame. Men vi har mange ulike følelser og alle kan spille en rolle.

Sosiale medier for B2B: Mer enn bare likes

Sosiale medier (Some) er oftere mer effektiv for B2C-bedrifter som selger direkte til forbrukerne. De samme mekanikkene har ikke nødvendigvis samme kraft for B2B bedrifter. Likevel kan B2B dra god nytte av sosiale medier.

Innholdsstrategi: Kunsten å engasjere og konvertere

«Content is King» var et mantra som gjaldt i vår bransje for noen år siden. Dette har endret seg noe. Innholdet er fortsatt viktig, men nå er det «Useful Content is King»

Konverteringsoptimalisering: Små endringer, store resultater

Små endringer kan føre til store resultater. Opplev hvordan konverteringsoptimalisering kan ta din nettside til nye høyder

Digitalt fotavtrykk: Hvorfor din bedrifts online tilstedeværelse er viktigere enn noensinne

Oppdag hvordan din digitale tilstedeværelse kan gi deg økt synlighet, større kundeengasjement, og økt merkevaretroverdighet. Med riktig strategi og plan kan du skille deg ut i mengden.