Markedsjefens meninger

Person som står bak en port med to tomler opp, en av mange som ble kunde

Konvertering

Konverteringer er så viktig for din nettside. Her kan du se 5 ting som skaper trøbbel for deg.
To personer får forklart ulikheter mellom ulike publiseringsløsninger

Den beste publiseringsløsningen

Når du skal velge publiseringsløsning, bør du velge WordPress. Hvorfor kan du lese mer om her.
Illustrasjon av desktop hos digitalt markedsføringsbyrå

På jakt etter et nytt digitalt markedsføringsbyrå?

Er du på jakt etter et nytt digitalt markedsbyrå? Da må du lese denne først.
Folk som står i kø for å komme inn, som illustrasjon til inbound marketing

Hva er inbound marketing?

Inbound marketing handler om å få kundene til å komme til deg
Kompass på papir

To-ords markedsplan – Hvor peker kompasset?

En to-ords markedsplan er med å drille inn i kjernen av det dere gjør. Hva er dine ord?
Illustrasjon av hjerne og neuroner

Neuromarketing: Forstå kundens hjerne for bedre markedsføring

Neuromarketing gir oss et unikt innblikk i kundens sinn. La oss utforske hvordan denne fascinerende vitenskapen kan revolusjonere din tilnærming til markedsføring.
mobil med høyttaler elementer

Voice Search Optimalisering: Er din bedrift klar for den stemmestyrte fremtiden?

Med økende bruk av smarthøyttalere og stemmesøk, er det på tide å tilpasse din strategi. La oss utforske hvordan du kan gjøre din bedrift klar for den stemmestyrte fremtiden.
Resirkuler ikon med kloder og løvblad

Grønn markedsføring: Vinn kunder med bærekraftig praksis

Grønn markedsføring er mer enn en trend – det er en nødvendighet. La oss se på hvordan du kan vinne kunder og gjøre en positiv innvirkning gjennom bærekraftig praksis.
Romrakett og tannhjul

Vekst hacking: Kreative strategier for rask vekst

Vekst hacking handler om å tenke utenfor boksen for å drive rask vekst. La oss utforske noen kreative strategier som kan gi din bedrift et forsprang.
Mennesker plassert på et kart

Lokasjonbasert markedsføring: Rett budskap, rett sted, rett tid

I en slags motsetning til lokal markedsføring, der du når en viss geografi med ditt budskap, vil lokasjonsbasert markedsføring tilpasse budskapet til geografien kunden befinner seg i. 
Robot eller chatbot

Chatbots og AI i kundeservice: Balansere effektivitet og personlig touch

Jeg tipper du har et personlig lite hatforhold til chatbots? Det kan jeg forstå. Det er ingenting som er så frustrerende som å gå i loop med en automatisert chat-tjeneste som ikke fungerer skikkelig.
fargerik bil i et bybilde

Visuell markedsføring med ai: Når et ai-bilde er verdt mer enn tusen ord

Google tekstannonser har sin funksjon, men visuell markedsføring er også viktig for å øke merkevarekjennskapen til bedriften. Det visuelle er viktig, forteller en historie, og som din historie må også bildene være konsise.
tannhjul

Markedsføringsautomatisering: Spar tid, øk effektivitet

Det er mye som kan automatiseres alt fra håndtering av leads til nyhetsbrev. Og med inntoget av AI vil nye muligheter dukke opp raskt.
illustrasjon av kundekort

Kundelojalitetsprogrammer: Bygg langsiktige relasjoner i en flyktig verden

I en verden hvor kunder har uendelige valg, er lojalitet gull verdt. La oss se på hvordan du kan bygge et kundelojalitetsprogram som skaper varige relasjoner.
Menn tar bilde av kjøretøy

Influencer marketing for B2B: Utnytt kraften fra bransjeeksperter

Bruk av influensere i markedsføring er ikke bare for B2C. Oppdage hvordan samarbeid med bransjeeksperter kan løfte din B2B-markedsføring til nye høyder.
Sparegris og penger

Markedsføring på lavt budsjett: Maksimer ROI med minimale ressurser

Kan man få noe effekt ut av markedsføring med lavt budsjett? Her skal du få litt tips og råd til hva man kan gjøre om pengene har en tendens til å sette seg fast i andre aktiviteter enn markedsføring.
SEO

SEO i 2025: Hva du trenger å vite for å holde deg relevant

SEO er i konstant endring, det er stort sett det eneste forutsigbare i vår digitale verden. Hva skal til for at din bedrift skal være relevant for søkemotorene i 2025?
Menn som snakker

Storytelling i B2B: Hvordan fortelle din historie effektivt

Historier i B2B handler ikke om en kronologisk historielinje fra etablering til i dag. Det handler om å formidle dine verdier, produkter og tjenester på en måte som dine kunder kjenner seg igjen i.
Hjerte med digitale enheter rundt

Emosjonell markedsføring: Å vinne hjerter for å vinne kunder

Det er utenfor enhver tvil at psykologi og følelser er viktig i markedsføring. Vi har alle ledd av en reklame. Men vi har mange ulike følelser og alle kan spille en rolle.
Dame med some ikoner

Sosiale medier for B2B: Mer enn bare likes

Sosiale medier (Some) er oftere mer effektiv for B2C-bedrifter som selger direkte til forbrukerne. De samme mekanikkene har ikke nødvendigvis samme kraft for B2B bedrifter. Likevel kan B2B dra god nytte av sosiale medier.
Innholdsstrategi på nett

Innholdsstrategi: Kunsten å engasjere og konvertere

«Content is King» var et mantra som gjaldt i vår bransje for noen år siden. Dette har endret seg noe. Innholdet er fortsatt viktig, men nå er det «Useful Content is King»
kontormiljø

Konverteringsoptimalisering: Små endringer, store resultater

Små endringer kan føre til store resultater. Opplev hvordan konverteringsoptimalisering kan ta din nettside til nye høyder