Den beste måten å hjelpe en gründerbedrift

Det startes ca 170 bedrifter hver eneste dag i Norge, i 2015 ble det etablert 61000 nye bedrifter. Vi trenger nyskaping og vi trenger arbeidsplasser med potensial til å gå ut over Norges grenser. Med nedgangstider i enkelte bransjer er det viktig å skape nytt. Etter 1 år er det bare halvparten av oss nystartede som er igjen, etter 5 år er nesten 70 % borte. Det er mindre enn 1 prosent som klarer å bli internasjonale.  Tross dårlige odds hiver vi oss likevel ut i galskapen. Hva er det beste man kan gjøre for å sikre en bedre overlevelse for entreprenører og gründere?

Det er mange måter å støtte grundere på, både som ressurs, med ressurser eller det aller beste, bli kunde, kjøp tjenestene og se hva de har å tilby.

Vi har vedtatt at 2 % av omsetningen skal settes av til å støtte gründere i fremtiden. Kanskje kan vi bidra med mer på sikt, men vi ønsker å skape merverdi og gi tilbake. Vi vet hvor tøft det kan være å starte en bedrift – og hvor viktig det er for å skape nye jobber i Norge. Det skal vi være bevisst på. Derfor er vi også åpne for å samarbeide med andre gründere og vil være åpne for både ideer og løsninger til felles beste for våre kunder.

Har dere forsøkt å kjøpe tjenester fra en start-up?

Vi er i full gang med å lage Adventor CRM, en løsning hvor vi fokuserer på kommunikasjon mellom ledere, selgere, support og ikke minst med kunden. Vi ser også at forskjellige teknologier kan egne seg til forskjellige løsninger. Derfor har vi også spennende planer for hvordan løsningen ikke bare skal benyttes på forskjellige plattformer, men også utnyttes på forskjellige plattformer basert på brukernes behov. Det finnes andre CRM-løsninger som fokuserer på salg, de fokuserer på brukerne, men vi fokuserer også særskilt på sluttkunden og sluttkundens opplevelse. Det skal vi oppnå ved innovativ bruk av både nye og etablerte teknologier.

Bli vår betatester

Vi søker 2 bedrifter som kan bli med å sparre med oss i et halvt år. Dere benytter løsningen og er innforstått med at vi er under utvikling – derfor skal dere slippe å kjøpe noe nå. Dere skal ikke bytte ut eksisterende løsninger. Vi håper bare at dere tar i bruk det vi har først, gir tilbakemeldinger og benytter Adventor CRM ved siden av de løsningene dere har i dag. Kanskje bare med få personer, kanskje bare med få kunder.

Til gjengjeld får dere påvirke utviklingen betydelig. Vi trenger selvsagt kundeinput da vi har et svært kraftig kundeorientert fokus. Kanskje lager vi til slutt en løsning som er helt suveren for deres behov. Vårt mål er at du skal skrote det du har, fordi du ser en god gevinst av det vi lager sammen.

Er du nysgjerrig, er du åpen og interessert i salg og support, da bør dere ta en prat med oss.

Det er det viktigste vi trenger akkurat nå – som vår første referanse er det ufattelig viktig at du gir en sterk og god referanse – vi har alt å vinne på å lage noe bra til deg, dere har alt å vinne på å gi oss sjansen.

DET er den beste hjelpen vi kan få i dag.

Hvem ser vi etter?

Gjerne en bedrift som har et kundesenter med 6-10 ansatte. Dere er svært opptatt av å yte god kundeservice. Det er supert om dere ikke er fornøyd med løsningene dere har i dag, da det gir oss mulighet til å løse akkurat disse årsakene. Dere har anledning til å gi oss god feedback og har mulighet til å gode konstruktive tilbakemeldinger. Det er en veldig stor fordel om dere holder til nær Molde eller Kristiansand. Antall ansatte er ikke kjempeviktig. Lokasjon nært oss som er involvert er en fordel, men ikke et krav. Det viktigste er at du er motivert og vil være med på dette – resten tar vi underveis.

Det er kanskje ikke så dumt å støtte en start-up!

Gratis leveranse, gratis lisens i 6 måneder, 50 % i 6 måneder til og etter det 30 % fast rabatt så lenge dere er referanse for oss. Dere står fritt til å kutte samarbeidet når dere selv ønsker. Gratis markedsføring via oss, som våre referansekunder.

Treffer vi på våre ambisjoner – så får du et system som gir dine ansatte en betydelig mer oversiktlig hverdag – vårt mål er at dine kunder skal bli mer fornøyd.

Det er ikke hver dag dere får mulighet til å bli med på noe sånt, ta sjansen, dere har egentlig ingenting å tape – og vi har alt å vinne på at dere skal bli strålende fornøyd.