Oversiktlig saksbehandling

Det å dokumentere klager, henvendelser og supportsaker på kunder kan være ganske avgjørende for god kundebehandling og riktig behandling av saker. Vi tror det må være svært enkelt å logge en henvendelse, kategorisere og delegere. I tillegg har vi endringslogg for å sikre at endringer er sporbare.

Saksbehandling har følgende funksjoner:

  • Sett sak på person.
  • Bruk køer.
  • Sett prioriteringer.
  • Last opp filer.
  • Sett frister.
  • Send SMS til kunden.
  • Motta eposter som ny sak eller ny oppføring på eksisterende sak.
  • Kategoriser enkelt med tagger.
  • Klikk på taggen for å finne alle like saker.

Et ikon i toppen viser hvor mange åpne og aktive saker du har til enhver tid.

Hvordan jobbe med saker?

Ta en kikk på videoen nedenfor som viser hvoran man jobber med og finner saker. Legg merke til at du enkelt kan kategorisere saker med tags.