Et raskt overblikk

Etter å ha logget inn vil du få et raskt overblikk i bildet vi kaller for «Dashboard» – dette er CRM-systemets fremside. Her kan du søke og få overblikk over ting som gjelder deg. Se bilde og forklaring nedenfor.

1
2
3
4
5
6
7
8
Dashboard Adventor CRM
1

Søkefelt – Fin kunder, personer, saksnummer, tagger.

2

Send SMS fra snakkeboblen, bjellen viser antall saker som tilhører deg, og din profil finnes oppe i høyre hjørne

3

Her vil du alltid se dine aktive oppgaver.

4

Saker som er kommet via helpdesk (Epost) kommer her.

5

Man kan sende enkle meldinger internt i systemet, disse vises her.

6

Har du avtaler i kalenderen i dag? Da kommer det her.

7

Her kan du spør om hjelp

8

Hovedmenyen

Forklaringer:

  1. Søkefeltet. Dette er et «alt-i-ett»-søk, her kan du søke på telefonnummer, navn, firmanavn, saksnummer, epostadresser, tagger, kundenummer og organisasjonsnummer. Ikoner i søkeresultatet viser om du treffer en person, sak, bedrift eller tagger.
  2. Oppe til høyre finner du «Send SMS» – kun synlig om du har aktivert SMS. Kontakt oss for å aktivere. Bjellen viser hvor mange åpne saker du har liggende på deg. I profilen kan du legge inn varslinger, synkronisere med kalender og også bytte database om du er koblet til flere selskaper.
  3. Mine oppgaver er dine aktive oppgaver.
  4. Mine åpne saker bør være identisk i antall med nummeret på bjella
  5. Mine meldinger, er meldinger du kan motta fra dine kollegaer. Dette er et svært enkelt meldingssystem for raske beskjeder.
  6. Har du avtaler i kalenderen vil de dukke opp her.
  7. Står det «Pålogget» her så er vi tilgjengelig for chat. Du vil da kunne spørre om hjelp.
  8. Hovedmenyen. Se egen forklaring nedenfor.

Hovedmeny

  • Dashboard – Link tilbake til fremsiden
  • Kunder – Her er ditt kundearkiv, hvor du kan legge til kunder.
  • Tags – Vår unike kategorisering og filter på kundelister.
  • Kalender – CRM-systemets innebygde kalender. Kan synkroniseres med outlook.
  • SMS – SMS arkiv. Her kan du finne igjen tidligere sendte SMS
  • Tickets – Oversikt over alle saker med filter og sortering
  • Oppgaver – Oversikt over alle oppgaver med filter og sortering
  • Innstillinger – Her finner du systemets innstillinger.

Siste hendelser

Nederst på dashboardet finner du en logg over siste hendelser. Systemet sporer alle endringer, opprettelser og slettinger som skjer. Hvem som har gjort hva og når. Det gir dere en god oversikt over de siste hendelsene og gir en pekepinn om det skjer noe.

Velkommen som bruker av Adventor CRM

Et raskt overblikk

Opprette nye brukere

Opprette nye kunder

Opprett kontaktpersoner

Tagger – Tags

Kalender

Kundekortet

Oppgaver