Innholdsfortegnelse

Denne siden er for deg som vil vite mer

Person leser bok

Oversiktlig dashboard

Dashboard Adventor CRMNår man først logger på vil du se et oversiktsbilde som viser aktiviteter som gjelder deg. Mine oppgaver, åpne saker, mine meldinger, dagens avtaler og en logg på siste hendelser.

Raskt søk

Det å ha et raskt søk er viktig. Du kan i samme felt søke etter bedrifter, kontaktpersoner, privatkunder, telefonnummer, epostadresser, kundenummer og saksnummer. Det gjør at du raskt kommer dit dun ønsker.

Du kan også søke etter «tagger» slik at du automatisk kommer til en kundegruppe med ønsket tagg. For eksempel om du har en «Nyhetsbrev»-tagg, så kan du få frem de på 2 sekunder og sette i gang med å skrive en melding.

Rikt kundekort

Noen få ting skiller oss her. Vi har ingen begrensning på antall adresser. Du kan også velge å navngi adresser som du ønsker. For eksempel kan du legge inn adresse til lagerlokasjoner, til avdelinger, til anleggsområder m.m.

Nøkkelkontakt

En person kan knyttes til en bedrift som «Nøkkelkontakt» – det kan f.eks være den som har signert avtaler, eller som har juridisk fullmakt m.m. Hensikten er å hindre at «hvem som helst» kan si opp en tjeneste eller hente ut data. Ved å bruke nøkkelkontakt aktivt vil du alltid vite hvem som har fullmakt til å hente ut data eller endre noe hos deg.

Viktig notat

Du kan legge til et notat som blokkerer alle andre funksjoner, slik at du er sikker på at noe leses når kundekortet åpnes. Det kan være informasjon om utelatt betaling, konflikter, ting du MÅ huske osv.

Kundedata fra Brønnøysund

Vi har innlemmet vår løsning med databasen til Brønnøysund. Rett og slett fordi vi er opptatt av korrekt informasjon og kvalitet i dataene. Har du nøyaktige kundedata så får du også sendt fakturaer dit de skal i tide.

Et individ er ett individ

En personDette punktet er faktisk ganske unikt. La oss si at Kari Normann er kontaktperson for Firma A, men er også kontaktperson for Firma B og C. I stedet for å legge inn Kari på tre steder, så linker vi 1 stk Kari til 3 bedrifter, eller flere. Når Kari velger å bli privatkunde, så kan vi opprette henne som privatkunde og hun blir samtidig kontaktperson for privatkundeforholdet også. Fortsatt 1 Kari i systemet, men 3 x kontaktperson + privatkunde. Det er overraskende få systemer som har tenkt på dette. Vi er en av de.

Tagger og kategorisering

Vi har frigjort kundekategoriseringen. Der mange systemer opererer med nedtrekkmenyer som gi deg 1 og 1 alternativ, så har vi opprettet «merker» (Tagger) som du kan navngi som du vil. Du kan bruke ubegrenset antall merker. Du kan kategorisere kunder og kontaktpersoner samt saker på denne måten.

Drag and drop sortering. Med enkel dra og slipp oversikt kan du lett trekke ned «VIP» «Oslo» «Kunde» for å finne alle dine VIP-kunder i Oslo. Du kan også velge alle leads med mer enn 5 ansatte bortsett fra i Bergen.

Tagger - Næringshage

Kalender

Vi har en enkel webbasert kalender som standard i systemet. Her kan du se liste, dag, uke og månedsvisninger. Du kan også koble til din outlook-kalender.

Kommunikasjon

Det er viktig å kunne kommunisere med kundene. Basert på «tags»-strukturen kan vi kjapt lage lister som gir grunnlag for hvem du vil kontakte. Systemet har masseutsendelse pr epost og SMS.

SMS

Du kan aktivere SMS i løsningen. Det gjør vi for deg. Du kan velge mellom å ha nummeravsender eller tekstavsender.

Nummeravsender vil sende fra et fast mobilnummer, og svaret kommer til den mobilen.

Tekstavsender er begrenset til 11 tegn inkludert mellomrom. Da kan du brande dine SMS’er men man kan ikke svare på de.

Du kan sende 1 SMS til en hel liste med kunder basert på tags-kategorisering.

E-post

Du kan sette opp løsningen til å motta epost. Da vil du kunne legge på autosvar med «saksnummer» – «Vi har mottatt din henvendelse, ditt referansenummer er 14242» – All kommunikasjon med dette saksnummeret vil logges på samme sted.

Du kan sette opp epost til å bli fordelt til enkeltpersoner, køer eller få spesielle statuser.

Du kan sende epost til personer ved å klikke på en epostadresse, legge til kopi og bcc.

På samme måte som med SMS kan du sende epost til et helt utvalg i «Tags». Det medfølger en enkel editor som gjør at du kan forme epostene dine som du ønsker.

Les mer om epost her

Internkommunikasjon

Vi har laget en enkel måte å sende korte beskjeder igjennom systemet mellom deg og dine kollegaer. Dette er bare en superenkel «Send en beskjed»-funksjon uten mer enn akkurat det.

Oppgaver

Oppgaver - Næringsklynge CRMOppgavefunksjonene i Adventor CRM er ganske populære. Her kan du opprette oppgaver i form av arbeidsoppgaver eller som salgsoppgaver. Du kan sette statuser som du ønsker. I tillegg har oppgavene sjekklister som du kan krysse av etter hvert som noe er utført. Du kan delegere en oppgave til en eller flere personer. Skrive inn kommentarer og laste opp filer. Oppgavene kan skrives ut om du har behov for å sende med et papir.

Arbeidsoppgaver

Flere av våre kunder bruker oppgavene som arbeidsoppgaver. Du vil lett kunne bruke statusen for å avgjøre hvor i prosessen en oppgave er. Samtidig kan du krysse av ting som er utført.

Du kan knytte kunde og kontaktperson til oppgaven, slik at telefonnummer og epost er tilgjengelig i oppgavevinduet.

Oppgavene egner seg svært godt til «miniprosjekt-lignende» oppgaver som å gjennomføre leveranser etter samme mal. Utføre mindre produksjoner som f.eks i et trykkeri osv.

Salgsoppgaver

Ved å slå på en knapp i innstillinger vil du få med felt for verdi og vekting i oppgaver. På den måten får du en god pipeline. Ved å tilpasse statuser og sjekklister vil du kunne få en svært god salgsflyt som gir deg god oversikt over de salgene du har på gang.

Stålkontroll på oppgaver.

En god sjekkliste vil legge grunnlag for å få stålkontroll. F.eks kan du ha en status som heter «klar til fakturering» og et sjekkpunkt som heter «fakturert» da vil du lett se hvilke oppgaver som er fakturert eller ikke. Glem aldri en fakturering igjen.

Dynamiske tabeller

På kundekortet kan du med dynamiske tabeller lagre det du måtte ønske. Det er som navnet tilsier, helt dynamisk. I innstillinger kan du lage tabeller som har de feltene du trenger. Om du skal lagre mobil-reprasjonsdata, servicedetaljer, størrelser på klær, inn/utlevering av nøkler. Foretrukket formater på produksjoner. En kjapp oppfølgingslogg? Vel det er opp til deg. Du lager tabellen i innstillinger og kobler dem på de kundekortene som har behov for disse dataene.

Integrasjoner

Vi har i dag integrasjon med Brønnøysund, TripleTex og Visma Business (via partner). Flere vil komme.

Dette kommer

Vi skal hele tiden komme med nye funksjoner.

Dette er noe av det vi har planlagt.

  1. Norsk Standard Kontoplan
  2. Detaljrik produkttabell
  3. Tilbudsmodul
  4. Ordremodul med leasing, engangsordre, samlefaktura og repeterende ordre.
  5. Kanban-tavler for oppgaver
  6. «Mine påminnelser» – en samlet visning på «alt ditt» med visning av når ting forfaller osv.
  7. Arbeidsordre – Hvor skal det hentes, Hvor skal det utføres, hvor skal det leveres og hva skal gjøres av hvem og når.
  8. Ressursplanlegger
  9. Bookingsystem med unik vri
  10. Felleskalender
  11. Tagger med funksjoner.
  12. Integrasjon til PowerOffice, Fiken, Creditsafe, mailmojo og Kursguiden.no

Videre så skal følgende funksjoner forbedres.

  1. Oppgaver skal få oppgavekategorier, slik at sjekklister og statuser kan henge sammen med ønsket kategori.
  2. E-postfunksjoner skal forbedres
  3. Dashboard skal bli dynamisk hvor du kan velge hva du vil se og hvor stor plass det vil ta.
  4. GDPR vil få en «makeover» og forenkles.
  5. Kommentarer skal få litt mer funksjoner i forhold til type og oppfølging.
  6. Det interne meldingssystemet skal forbedres med grupper, linker m.m.
  7. Dynamiske tabeller skal få egen oversikt og gjøres søkbar.
  8. Løpende diverse forbedringer på visninger av data o.l. for å gi bedre og bedre oversikt.
  9. Mobilapp versjon 2.0 er under planlegging.