Live Chat og kundeservice

Jeg tusler rundt på et hotell på Sørlandet og skrur opp alle panelovner jeg finner. Det er bitende kaldt her og jeg snør vel snart ned. I dag har jeg hatt et møte med 4 utviklere om prosessen fremover med Adventor CRM – kort oppsummert så er vi enige om veien videre – møtet gikk fint, raskere enn forventet og her sitter jeg og får tiden til å gå mens jeg venter på å kunne fly hjem til Molde.

I dag har jeg satt opp «Live Chat» her på nettsiden. Jeg har brukt det før i mange sammenhenger og synes det er et veldig effektivt supportverktøy. Det var raskt å sette opp, lett å komme i gang. (Det hopper en liten kjøttmeis rundt bena mine mens jeg skriver). Det er litt det samme vi ønsker å oppnå med Adventor CRM, lett å komme i gang, og raske løsninger.

Med Live Chat og integrasjon til min mobil vil jeg være ganske tilgjengelig om du har spørsmål. Det er også en løsning vi tester fordi vi ønsker å integrere dette med Adventor CRM.

I dag har jeg testet Chat-løsningen og er svært fornøyd. Den er lett å konfigurere, enkel å sette opp, og tilgjengelig på norsk. Betjeningspanelet er tilgjengelig både på mobil, nett og desktop app. Facebook har en integrasjon til systemet og alt i alt gjør det at selv enkeltmannsforetak kan være lett tilgjengelig for å hjelpe. Loggingen av samtalene skjer automatisk. Enkle løsninger er vi glade i, og denne er midt i blinken som en ekstra funksjon til Adventor CRM.

En live chat kan hjelpe deg med å guide kunder rundt på nettsiden, eller svare på spørsmål der og da. Det er raskere enn epost, ofte enkle spørsmål og enklere enn å ringe for mange.

Vi skal tilpasse vår løsning til å ha en sømløs integrasjon med chat – det er et nyttig og godt verktøy som absolutt anbefales.