Merkevarebygging med attitude.
Vi snur opp-ned på tradisjonell merkevarebygging. Resultatet? Brands som får folk til å stoppe opp og stirre. Er du klar for oppmerksomheten?
Sorte får er ut
- Sorte får er en del av flokken
- En okse blant sauer derimot
- DET får folk til å stoppe opp
Prosessen
UTFORSK
Alle har hørt om Adventor
Kanskje ikke alle, men alle skal huske Adventor. Om vi skal få andre til å skille seg ut, må vi skille oss ut. Basert på navnets betydning skal vi bry oss mer om dine kunder enn det du gjør. Å utforske er å finne kjernen og jobbe ut fra det.
DEFINER
Gjesten
Adventor kommer fra latin og betyr «gjesten» – Vi skaper vekst – growing visitors, kan bety så mye. Verdipunkt: Vi bryr oss om gjestene – også dine gjester.
Selv vil vi ikke være en kjedelig gjest.
Vår slogan er «growing visitors» – Av verdier skal vi være vekstfokusert og gjestfrie. Vi bryr oss om gjestene, våre egne og dine.
Kreativiteten for oss er som mel på et bakeri.
Og langsiktig betyr ikke at vi nødvendigvis trenger å jobbe leeenge, men at merkevaren skal ha lang holdbarhet.
- Vekstfokusert
- Gjestfri
- Kreativ styrke
- Langsiktig
SKAP
Vi snudde en A på hodet, råenkelt
- En okse
- Salgstrakten
- Megafon mot himmelen?
Å skape er også å velge et uttrykk, farger, fonter og tone of voice. I tillegg til å produsere ideene til realiteter. Vi skal være litt uhøytidelige men seriøse.
IMPLEMENTER
Bring merkevaren til live
på tvers av alle berøringspunkter. Fra nettside og sosiale medier til produktemballasje og kundeservice. Konsistens er nøkkelen for å bygge gjenkjennelse og tillit.
KOMMUNISER
Fortell merkevarens historie
gjennom målrettet markedsføring og kommunikasjon. Bygg emosjonelle forbindelser med målgruppen. Fokuser på å skape verdi og bygge relasjoner, ikke bare selge produkter.
EVOLUSJON
Logisk progresjon
Mål og tilpass merkevaren basert på tilbakemeldinger og endringer i markedet. En sterk merkevare er dynamisk og evner å forbli relevant over tid, samtidig som den beholder sin kjerne.