Merkevarebygging med attitude.

Vi snur opp-ned på tradisjonell merkevarebygging. Resultatet? Brands som får folk til å stoppe opp og stirre. Er du klar for oppmerksomheten?

Sorte får er ut

På tide å raute

Prosessen

Stegene i brand identifisering Utforsk, Definer, Skap, implementer, kommuniser, evolusjon

UTFORSK

Alle har hørt om Adventor

Kanskje ikke alle, men alle skal huske Adventor. Om vi skal få andre til å skille seg ut, må vi skille oss ut. Basert på navnets betydning skal vi bry oss mer om dine kunder enn det du gjør. Å utforske er å finne kjernen og jobbe ut fra det.

DEFINER

Gjesten

Adventor kommer fra latin og betyr «gjesten» – Vi skaper vekst – growing visitors, kan bety så mye. Verdipunkt: Vi bryr oss om gjestene – også dine gjester.

Selv vil vi ikke være en kjedelig gjest.

Vår slogan er «growing visitors» – Av verdier skal vi være vekstfokusert og gjestfrie. Vi bryr oss om gjestene, våre egne og dine.

Kreativiteten for oss er som mel på et bakeri.

Og langsiktig betyr ikke at vi nødvendigvis trenger å jobbe leeenge, men at merkevaren skal ha lang holdbarhet.

SKAP

Vi snudde en A på hodet, råenkelt

Å skape er også å velge et uttrykk, farger, fonter og tone of voice. I tillegg til å produsere ideene til realiteter. Vi skal være litt uhøytidelige men seriøse.

IMPLEMENTER

Bring merkevaren til live

på tvers av alle berøringspunkter. Fra nettside og sosiale medier til produktemballasje og kundeservice. Konsistens er nøkkelen for å bygge gjenkjennelse og tillit.

KOMMUNISER

Fortell merkevarens historie

gjennom målrettet markedsføring og kommunikasjon. Bygg emosjonelle forbindelser med målgruppen. Fokuser på å skape verdi og bygge relasjoner, ikke bare selge produkter.

EVOLUSJON

Logisk progresjon

Mål og tilpass merkevaren basert på tilbakemeldinger og endringer i markedet. En sterk merkevare er dynamisk og evner å forbli relevant over tid, samtidig som den beholder sin kjerne.

Valget er ditt

Fra meh til wow

Når du vil ha forandring

Hvem banker på min dør?