«Alt-i-ett»-søk er utrolig effektivt

Når man har jobbet med kundeservice ei stund så forstår man hvor viktig et effektivt søk er. Bruker man det første minuttet på å lete opp kunden, så har man tapt litt. Kunden må ofte repitere seg selv fordi kundebehandleren var opptatt med å finne, fremfor å lytte.

Dette søket er bygget på 15 års erfaring med kundesenter og kundeservice. Her kan man potensielt spare mange timer pr ansatt pr år. En positiv kundeopplevelse og økt kundetilfredshet er resultatet. I tillegg vil du oppleve ansatte som elsker dette søket.

Kundesøket vårt inneholder:

  • Søk etter firmanavn
  • Søk etter person
  • Søk etter saks-ID
  • Søk etter epostadresse
  • Søk etter telefonnummer
  • Søk etter kundegrupper (Tagger)
  • Alt i et å samme felt – uten å bruke «kodeord»

«Jeg fant, jeg fant»

Nedenfor kan du se en video av søket i Adventor CRM. Legg merke til at det er forskjellige ikoner, alt etter hva den trefferpå. Et raskt søk etter en kundegruppe kan være en kort vei for å varsle driftsproblemer via en SMS til alle i søkeresultatet.