«Tag – you’re it» – Råeffektiv kategorisering

Tagging av kunder, kontakter og saker er selve kjernen i CRM-systemet vårt. Det gir en ekstrem fleksibilitet i form av oversikter, arbeidslister m.m. F.eks kan du opprette tagger for å lage prosesser og statuser på kunder. Du kan lage kjørelister som plukkes opp av mobilappen. Du kan lage ringelister eller bare gruppere kunder på segment. Mulighetene er mange – og det er helt opp til deg.

Tagger har følgende funksjoner:

  • Du kan opprette tagger fritt i innstillinger.
  • Fargevalg.
  • Drag & Dropp gruppering.
  • Send SMS til utvalg.
  • Grupper med «Inkluder» eller «Ekskluder» fra søket. Se video.
  • Tagg bedrifter, personer og saker.
  • På mobilen:
    • Opprett kjøreliste, serviceliste eller en prosess.
    • Få spesifikke kundelister på mobilen.

Tagger skal også videreutvikles mye i fremtiden. Blant annet skal de grupperes, man kan også kunne skille på om tagger skal brukes på bedrifter eller personer. På sikt vil vi også knytte enkle funksjoner til enkelte tagger.

Tagging er en effektiv måte å segmentere kunder

I kombinasjon med vår mobilapp så vil du få en svært fleksibel måte å lage arbeidslister på. Opprett en oppgave, sak eller kommentar på en kunde, sett på en tagg og vipps så kan den være på «Arbeidsliste Kari» som er det første hun sjekker på morgenen. På mobilen kan du opprette en reklamasjon som dokumenteres med bilde, og med riktig tagg vil noen på kontoret plukke opp oppgaven i det saken er lagret.