Kundedatabase for småbedrifter

Har du behov for å organisere dine kunder? Men ikke i dyre og komplekse systemer? Da er vår kundedatabase løsningen for deg.

Litt forklaring

Kundedatabase vs CRM

Når man tenker CRM – så er det lett å forvente mer. Tilbud og ordresystem. Salgsoppfølging og kontrakter. Kanskje har noen CRM-systemer avanserte håndtering av markedsføring….

Vi er ikke der.

Vårt produkt er en enkel og brukervennlig kundedatabase.


Hva vi har, og hva vi ikke har

Vi har...

Vi har ikke

Det blir litt feil å kalle oss for CRM, det setter en viss forventning til innhold. Hele vår forretningside er at vi skal være en enkel og brukervennlig kundedatabase - da må vi klare oss uten en del av det som gjør CRM til noe komplekst og vanskelig - Vi skal være noe annet, for de som vil ha noe enklere.

For Hvem?

Kanskje er du klar for å bytte ut excel?

En fellesnevner for våre mest fornøyde kunder, er ofte at de er lei av komplekse systemer.

Oppgavestrukturen vår egner seg godt til å gi kontroll til bedrifter som har relativt like prosesser.

Vi passer svært godt for:

  • Kreative, mindre bedrifter.
  • Bobilforhandlere.
  • Mindre trykkeri/skilt/reklame.
  • Konsulenter og rådgivere.
  • Små serviceverksteder. Ypperlig til å lagre IMEI-nummer på mobil o.l. (dynamisk tabell).
  • Mindre båt/bil-forhandlere.
  • Mediabyrå/tekstforfattere.
  • Sponsoroppfølging for idrettslag.
  • Stiftelser.
  • Foreninger.
  • Mindre produksjonsbedrifter.
  • Eventbyrå.
  • Næringsforeninger.
  • Gründere
  • m.m.
 
Fellesnevneren er at man selv har «enkle behov» og man blir blant våre største kunder om man har et tosifret antall ansatte.
 
 

Gratis

kr 0,- For alltid
  • 1 bruker
  • 1 GB lagring
  • Start i dag
Start her

Pro

kr 3490,- Pr år
  • Opptil 5 brukere
  • 5 GB lagring
  • Avtaleperiode 1 år.

Ekstra bruker

kr 1190 Pr år
  • Pr ekstra bruker
  • 1 ekstra GB
  • Avtaleperiode 1 år.

Alle priser er eks mva.

Fordeler

Adventor er utviklet i Norge

Adventorprosjektet startet i 2015 – og en prototype ble produsert ved et kjøkkenbord i Molde. Produktet ble utviklet av et team i Kristiansand.

Produktet er «tett på ferdig» – det blir ikke mange store oppgraderinger. Primært bugfixing og endringer som ikke påvirker brukersiden.
 
Selskapet går i overskudd, og dekker kostandene. Det er ingen fare for at selskapet blir avviklet.

Lav pris, god oversikt over dine kunder og en kundebase som har noen smarte og enkle funksjoner. Det skiller oss fra våre store konkurrenter – og når skoen passer for deg, så vil du elske å jobbe med kundesystemet Adventor CRM ®

 * Jada, varemerket er registrert og heter Adventor CRM – det er tross alt dette de fleste leter etter – men vi er likevel noe annet – Kundedatabase føles riktig. Det er viktig for oss at din forventning er på det nivået vi forsøker å levere. – Som med sko, det kan være lurt å prøve.