Kundedatabase for småbedrifter
Har du behov for å organisere dine kunder? Men ikke i dyre og komplekse systemer? Da er vår kundedatabase løsningen for deg.





Litt forklaring
Kundedatabase vs CRM
Når man tenker CRM – så er det lett å forvente mer. Tilbud og ordresystem. Salgsoppfølging og kontrakter. Kanskje har noen CRM-systemer avanserte håndtering av markedsføring….
Vi er ikke der.
Vårt produkt er en enkel og brukervennlig kundedatabase.
Hva vi har, og hva vi ikke har
Vi har...
- Kundekort med kontaktpersoner
- Notatlogg
- Enkelt drag & drop dokumentarkiv
- Raskt søk
- Gruppering ved hjelp av "tagger"
- Send enkle eposter
- Oppgavekort med statuser og sjekklister
- Pipelineverdi på oppgaver
- Integrasjon til Tripletex og Brreg.
- Dynamiske tabeller - lagre hva du vil
- API
Vi har ikke
- Tilbudsmaler
- Ordresystem
- Timeregistering
- Rapporter
- Avansert nyhetsbrev
- Prosjektverktøy
- Markedsautomasjon
- Roller og rollestyring
- Dyre priser
- Behov for kursing og opplæring
- Kompleksitet
Det blir litt feil å kalle oss for CRM, det setter en viss forventning til innhold. Hele vår forretningside er at vi skal være en enkel og brukervennlig kundedatabase - da må vi klare oss uten en del av det som gjør CRM til noe komplekst og vanskelig - Vi skal være noe annet, for de som vil ha noe enklere.
For Hvem?
Kanskje er du klar for å bytte ut excel?
En fellesnevner for våre mest fornøyde kunder, er ofte at de er lei av komplekse systemer.
Oppgavestrukturen vår egner seg godt til å gi kontroll til bedrifter som har relativt like prosesser.
Vi passer svært godt for:
- Kreative, mindre bedrifter.
- Bobilforhandlere.
- Mindre trykkeri/skilt/reklame.
- Konsulenter og rådgivere.
- Små serviceverksteder. Ypperlig til å lagre IMEI-nummer på mobil o.l. (dynamisk tabell).
- Mindre båt/bil-forhandlere.
- Mediabyrå/tekstforfattere.
- Sponsoroppfølging for idrettslag.
- Stiftelser.
- Foreninger.
- Mindre produksjonsbedrifter.
- Eventbyrå.
- Næringsforeninger.
- Gründere
- m.m.
Pro
- Opptil 5 brukere
- 5 GB lagring
- Avtaleperiode 1 år.
Ekstra bruker
- Pr ekstra bruker
- 1 ekstra GB
- Avtaleperiode 1 år.
Alle priser er eks mva.
Fordeler
Adventor er utviklet i Norge
Målet var å lage noe enkelt, som er lett å lære, lett å bruke – som dekker de grunnleggende behovene – og ikke mer – for de som ikke trenger noe mer.
Dette skiller oss fra våre store konkurrenter – og når skoen passer for deg, så vil du elske å jobbe med kundesystemet Adventor CRM ®
* Jada, varemerket er registrert og heter Adventor CRM – det er tross alt dette de fleste leter etter – men vi er likevel noe annet – Kundedatabase føles riktig.
Det er viktig for oss at din forventning er på det nivået vi forsøker å levere. – Som med sko, det kan være lurt å prøve. Disse er som tøflene hjemme etter en strevsom dag på jobben.